Bancuri de Halloween

 Bancuri de Halloween

 


O mama a cumparat fiului ei un costum de Halloween, ca sa-si sperie prietenii.
- Mama, ar trebui sa scot eticheta cu pretul, nu?
- Nu, lasa-l, il speriem si pe taica-tau

 *
Dupa 10 ani de casnicie, sotia ii face un cadou sotului in noaptea de Halloween doua coarne din plastic si o coada.
Incantat, sotul intreaba zambind:
- Ce sunt eu, un tauras?
- Nu, esti doar un bou!
  *

:)) Ce faci cand 50 de zombii iti inconjoara casa? – Speri ca Hallween-ul.

 *

 Rasism in noaptea de Halloween : )
 In noaptea de Halloween un baietel si o fetita, amandoi negri s-au dus la usa vecinului imbracati ca Hansel si Gretel. Vazandu-i , acesta le-a spus:
-Dar voi nu puteti fi Hansel si Gretel, sunteti negri!
Copiii s-au dus acasa, s-au schimbat in Rudolf si Mos Craciun si au venit din nou la usa vecinului:
-Mos Craciun negru?Nu se poate!Si unde ati vazut voi ren ciocolatiu???
Din nou copiii s-au dus acasa si apoi iar au venit la vecin.Cand i-a vazut acesta a ramas cu gura cascata: erau complet goi!
-Ceee...inseamna asta?!
-Acum suntem M&M...el are alune si eu nu!, raspunse fetita.

*
La poarta cimitirului in noaptea de Halloween este punctul de intalnire a doi vampiri:
- Iesim in seara asta?
- Sigur ca iesim, stai doar o clipa sa iau ceva cu mine.
- De ce cari in spate piatra funerara?
- Daca ne opreste vreo patrula? Trebuie sa am la mine un act de identitate!
 *
Un vampir isi ia vacanta si decide sa plece intr-o croaziera .
Pe ce vas va merge?
Intr-un vas de sange.
 *

In noaptea de Halloween stau de vorba la intrarea in cimitir Atacul de Cord si Comotia Cerebrala.
La un moment dat isi face aparitia o batranica.
- Asta-i a mea! spune Atacul de Cord pocnind din degete.
Nu trec 3 secunde, si batranica face un infarct si moare.
Apoi, se zareste o blonda venind de la o petrecere.
- Asta-i a mea! spune Comotia Cerebrala.
Pocneste din degete, si iar, si iar, si… nimic.
 *

 O mana de ajutor in noaptea de Halloween :)
 Medicul ortoped pentru care lucrez se muta intr-un nou cabinet, asa ca trebuia sa il ajut sa isi mute lucrurile. Am luat scheletul din biroul sau, l-am pus pe bancheta din dreapta fata a masinii mele, si m-am inscris cu greu in traficul aglomerat din oras. Dupa ce am oprit la un semafor, am observat ca toata lumea din celelalte masini se holba la mine, asa ca am incercat sa ma justific spunand: "Il duc la cabinetul doctorului meu".
Un sofer din apropierea mea a scos capul pe geam, si mi-a spus, cu delicatete: "Imi vine greu sa-ti spun, domnisoara, dar cred ca e prea tarziu!


 *
La un hotel in noaptea de Halloween se cazeaza pe rand un francez, un maghiar si un tigan. La receptie fiecare din ei este informat ca la ora 12 noaptea fix apare o fantoma care bantuie prin camere.
Se cazeaza francezul, la 12 apare fantoma. “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
Francezul speriat de moarte sare de pe balcon.
Se cazeaza maghiarul, povestea se repeta. Sare si el.
Cand se cazeaza tiganul, rupt de oboseala se tranteste direct in pat sa se odihneasca. Inevitabil apare iar fantoma care spune: “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
La care tiganul:
- Daca nu dispari repede ti-l invinetesc si pe celalalt!

 *

De Halloween prin cimitir :)
Doi baieti care se intorceau noaptea de la o petrecere de Halloween, au decis sa mearga prin cimitir pentru a-si scurta drumul spre casa. Chiar atunci cand au ajuns in mijlocul cimitirului, au tresarit, speriati, la auzul unor sunete sinistre, ce razbateau prin ceata deasa. Cu inima la gura, tremurand ca vergile, au mers catre locul de venea zgomotul, si au dat peste un batran care, cu o dalta si un ciocan, cioplea in piatra crucii unui mormant. "Ah, domnule, ce ne-ai speriat", a zis unul din baieti respirand usurat. "Nu ai somn? Ce te-a apucat sa lucrezi la ora asta din noapte?" "Familia mea nu e decat o adunatura de prosti", a mormait batranul. "Mi-au scris gresit numele si acum trebuie sa il corectez!"

*

 Test de fidelitate  : )
Un cuplu a fost invitat la o petrecere mascata de Halloween si sotia a inchiriat niste costume pentru amandoi. In noaptea petrecerii dintr-o data a apucat-o o durere de cap si i-a zis sotului ei sa mearga fara ea. Ea apoi a luat doua aspirine si s-a dus sa se culce. Sotul s-a costumat si s-a grabit la petrecere.
Sotia, dupa ce a dormit o ora, s-a trezit simtindu-se mult mai revigorata si durerea de cap disparuse. Cum sotul ei nu stia ce fel de costum purta ea, s-a gandit ca ar fi interesant sa se furiseze la petrecere si sa vada cum se comporta acesta cand ea nu era prin preajma.
Bineinteles, sotul ei facea nebunii pe ringul de dans. Dansand cu o tipa dupa alta, prinzand si pipaind tot ce se putea. Sotia, o femeie superba ea insasi, s-a indreptat inspre sotul ei.
Cand a observat-o pe aceasta femeie superba si mascata, care ii facea avansuri, imediat si-a parasit partenera de dans si si-a devotat tot timpul noii lui partenere, o femeie caruia nu-i cunostea identiatea. Ea l-a lasat sa mearga la fel de departe pana unde el vroia si intr-un final a acceptat propunerea lui. Amandoi s-au dus afara, s-au retras intr-un colt si si-au desfatat poftele trupesti. Chiar inainte ca demascarea de la miezul noptii sa aiba loc, ea a plecat de la petrecere, s-a dus acasa si s-a intins in pat. Deja se gandea la aerul vinovat pe care il va avea sotul ei cand va ajunge acasa.
Sotul a venit acasa si intra in dormitor sa vada ce mai face sotia lui, sa vada daca o mai doare capul. Imediat, ea l-a intrebat:
- Te-ai distrat la petrecere? Ce ai facut? Cu cine ai dansat??
El imediat a raspuns:
- Stii ca niciodata nu ma distrez de unul singur cand tu nu esti prin preajma. Sa-ti spun adevarul, eu nici nu am ajuns pe ringul de dans. Adi, Dan si inca cativa baieti care au venit neinsotiti, m-au intrebat daca vreau sa joc niste poker cu ei in bucatarie. M-am distrat de minune cu ei. Dar tipului caruia i-am imprumutat costumul a zis ca s-a distrat al naibii de bine.

 *

Zombii mananca popcorn cu degetele?
Nu, degetele le mananca separat…


 *
La un hotel in noaptea de Halloween se cazeaza pe rand un francez, un maghiar si un tigan. La receptie fiecare din ei este informat ca la ora 12 noaptea fix apare o fantoma care bantuie prin camere.
Se cazeaza francezul, la 12 apare fantoma. “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
Francezul speriat de moarte sare de pe balcon.
Se cazeaza maghiarul, povestea se repeta. Sare si el.
Cand se cazeaza tiganul, rupt de oboseala se tranteste direct in pat sa se odihneasca. Inevitabil apare iar fantoma care spune: “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
La care tiganul:
– Daca nu dispari repede ti-l invinetesc si pe celalalt.


 *
La poarta cimitirului in noaptea de Halloween este punctul de intalnire a doi vampiri:
– Iesim in seara asta?
– Sigur ca iesim, stai doar o clipa sa iau ceva cu mine.
– De ce cari in spate piatra funerara?
– Daca ne opreste vreo patrula? Trebuie sa am la mine un act de identitate!

 *
Se intoarce un copilas de la scoala:
– Mama, copiii imi zic ca sunt vampir!
– Lasa, mama, copiii sunt rai, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Acum treci la masa ca ti se coaguleaza supa!

 *
Doi vampiri reparau o motocicleta in noaptea de Halloween:
– Da-mi o surubelnita!
– Poftim!
– Aaaarrrrrhhhhh! nu aia in cruce, boule!


 *
În noaptea de Halloween stau de vorba la intrarea in cimitir Atacul de Cord si Comotia Cerebrala.
La un moment dat isi face aparitia o batranica.
– Asta-i a mea! spune Atacul de Cord pocnind din degete.
Nu trec 3 secunde, si batranica face un infarct si moare.
Apoi, se zareste o blonda venind de la o petrecere.
– Asta-i a mea! spune Comotia Cerebrala.
Pocneste din degete, si iar, si iar, si… nimic.

 *
Paznic nou in cimitir in noaptea de Halloween.
Un schelet se gandeste sa il sperie si ii sare in fata: BUUUU!!!
Paznicul ramane nemiscat.
Inca odata: BUUUU!!!
Paznicul nimic. Exasperat, scheletul se urca pe gard vrand sa ii sara in spate paznicului.
Acesta insa ii trage o lopata pe spinare si ii spune:
– Radem, glumim, dar nu parasim incinta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu