SMS-uri, Mesaje de Halloween

SMS-uri. Mesaje de Halloween


 

 - Dragul meu, in seara de Halloween nu uita: sa lasi intotdeaua pe altcineva sa deschida usa, sa nu gusti niciodata primul din mancare si sub nici o forma sa nu deschizi dulapul.

 

- Te simti singur? Prietenii te-au uitat? Iubita nu te mai cauta? Nu te mira!
O meriti!
Have a freaky Hallowen!

 

 

-  Mi-e un pic jena sa intreb, dar totusi... crezi ca ai putea sa-mi imprumuti fata ta, de Halloween?

 

-  Daca nu vei vedea vreo fantoma de Halloween, uita-te in oglinda. Happy Halloween ! 



- Pregateste-ti costumul, exerseaza-ti privirea malefica si iesi la agatat. Nu se stie niciodata cand iti intalnesti vrajitoarea pereche!

- Pentru prima data in viata mea, nu bomboanele vor fi cele mai dulci de Halloween, ci tu!

- Este timpul pentru dovleci zambareti si pisici negre, fantome, vampiri si palarii de vrajitoare. Imi dai sau nu imi dai bomboane? Halloween Fericit!

- Ma bantui in fiecare noapte, la fel ca o fantoma, deci ma gandesc sa te cer in noaptea de Halloween, caci esti tare draguta fatomita mea si vreau sa-mi petrec viata cu tine! Sa avem un Halloween Fericit!

- In spiritul sarbatorii de Halloween, iti urez sa ai o zi magica, cu un dovleac luminat, iar fantomele bune sa iti fie mereu alaturi!

- Stiu ce ai facut vara trecuta. Asa ca, in seara asta de Halloween, pazeste-ti spatele!

- Un Halloween monstruos de distractiv, iar tu sa fii cel mai de speriat!

- Inchide bine usile! Blocheaza ferestrele! Sa nu intre duhul rau… taman in dovlecelul tau!

- Daca esti roman nu poti fi speriat de Halloween, vrajitoare, sau alte spirite malefice, deoarece tu traiesti deja in IAD!

- Sa nu care cumva sa deschizi usa la straini, sa nu fi primul care ajunge la serviciu, sa nu te duci la toaleta singur, sa nu ajungi mai tarziu de orele 20:00 acasa si sa nu zici ca nu te-am prevenit.

- De Halloween, vrajitoarele devin realitate, fantomele ies din vise, iar in parc se incing dansuri ale monstrilor. Cu toate astea iti doresc Happy Halloween!

- In aceasta noapte de Halloween te invit in oras… pentru a bea sange si a manca carne calda. Vino fara teama in cimitirul numarul 13. Happy Halloween!

- De Halloween o sa te bantui mai mult ca niciodata! Voi fi mereu pe urmele tale si vai de tine sa te uiti dupa alte vrajitoare. Te voi spanzura cu propriile tale mate


 

Recomandari : De Halloween

 

Datini si traditii de Halloween / Despre Halloween

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu